matmazellayy Sbha_13 inşaAllah şimdi serum iyi geldi bende pazartesi sağlık ocağına yazdırayım hem sorayım hem bilgi alayım
umrumdadegil matmazellayy al 2 tane birden içeceksin akşam aç karnına bende senin haftalarında başlamıştım
matmazellayy papatya25_ yani dimi siz benden erken almışsınız ama bi sıkıntı yaşamamışsınız çok şükür bende pazartesi yazdırıp alayım şimdi serum etki etti
papatya25_ matmazellayy beni o ilaç ayakta tuttu bir gün içmedim hastanelik oldum kusmaktan 😣 Kullanın bence
umrumdadegil matmazellayy evet uyumadan önce de içebilirsin rahatlatır inşallah biraz pahalı bir ilaç en son 300 TL falandı sağlık ocağına da yazdırabilirsin istersen
Ebru-29 matmazellayy prilam zencefil içerikli bir vitamin aynı zamanda doktorum bulantın olmasa dahi icebilirsin dedi zararı olmaz
matmazellayy Ebru-29 Burası olmasa nasıl insan bu tür şeylerden fikir alıp içini rahatlatacak bilmiyorum hele ilk gebelikte teşekkür ederim çok sağolun ❣️
Mmeelliikkee matmazellayy aile hekiminden de rica edebilirsin canım oda yazabiliyor … kullan tabi gebeler için üretilmiş bi ilaç zaten
Nili4321 matmazellayy ben 33. Haftada hala kullanıyorum en başından beri doktorum hiç bir zararı olmayacağını söyledi onu içmediğim gün gün değil
Masalada matmazellayy al canım 5 kutu bitirdim ben gebelikte bulantıdan kusmaktan bayılıyordum çok şükür doğum yaptım
PapatyaAsk Sin 24 gün kaldı ama hala prilam kullanıyorum yazdrmadan alınca bütçe olarak biraz pahalı ama aile hekimine yazdırıp alabilirsiniz akşamdan iki doz şeklinde başlatıyorlar genelde ben c9k faydasını gördüm
esmerrmm matmazellayy canim ezaneden al şimdik , pazartesi aile hekimine yazdiracagini soylersin , pazartesi yazdirirsin gidersin ayni eczaneden parani alirsin , ben oyle yapiyorum 2şer tane içtigim icin hemen bitiyor reçete gününe yetismiyor
Yozgee Hiçbir sorun olmaz gece yatarken 2 tane birden al etkisi 24 saat sürüyor .. Ben öyle kullanıyorum
IKRAM_01 matmazellayy aile hekimine yazdırabilirsin canım. Reçetesiz de satılıyor sanırım haziran ayında 200 tl idi