Nazli05 benimde 2. Dogum ama yok boyle bi rahatsızlık yaa. Bunaldim ayaklar bacaklar agriyor sislikten. Yarin kontrol var aciklik vardir insallah da dogum yaparim bi an once 38 +4 deyim. Daha kanala girmemisti. Her yerim agriyor zaten hic bi is yapamiyorum ilkinde boyle olmamistim. O 38+1 de dogmustu hic cocuk yokken hamilelik daha kolaymis yaa