Nazli05 38+6 dayım ve yapmadığım şey kalmadı 🤦🏻♀️ dün en son ahududu yaprağı çayı, adaçayı ve hurmayı kaynatıp içtim ahaaha tüm tuşlara basmaya çalışıyorum resmen 😅ikinci hamileliğim ilki 40.haftada doğdu bu gidişle bu da aynısı olacak diye korkuyorum ki bir şey de kalmadı. Sürekli aktifim, ördek yürüyüşü mü dersin, squat mı dersin ne varsa yaptım ama gelmiyor bebek yerinde baya rahat herhalde 😅 ben de ağrılardan vücudumun uyuştuğunu hissediyorum, geceleri hiç uyuyamıyorum. Bulantı mide yanması da cabası 🤦🏻♀️