Nazli05 38+5 ilk doğumum olucak.Çatım normal doğuma uygun fakat bebişin kilosu biraz önde.En fazla 40.haftaya kadar bekleyebiliriz dedi doktorum.Squat,pilates,yürüyüş,adaçayı hepsini yapıyorum.Bugün koltuk,halı sildim,yerleri elimle sildim.Bel ağrısından kıvranıyorum hareket edemiyorum şuan 😂 karnım sertleşiyor özellikle dün gece baya sertti.Bilmiyorum ne zaman gelir nasıl gelir Allah herkese kolay doğum nasip etsin.Elimden geleni yapayım da sonra keşke demeyeyim diye uğraşıyorum 😂