Nazli05 Haftaya giricem vajinal ağrım sırt ağrım var ahududu yaprağı çayı içiyorum yürüyorum siz neler yapıyorsunuz ikinci doğumum
2melkannsi Nazli05 bı kaç gündür ödem oluyor ellerim ayaklarım balon gibi şişmiş 39+1deyim 2.dogumum bnmde
mevraca Nazli05 Ben aktar dan ahududu çayı alacaktım oradaki adam içme böyle şeyleri dedi ama tüm hamileler içiyor anlamadım
Mihrimavi Nazli05 nolur şu vajinal ağrı için bilen biri bir çare söylesin beni mahvediyor kemiklerim kırılıyor sanki sizi çok iyi anlıyorum bende burda bekliyim bilen biri çıkar belki
Nihalblt Nazli05 adaçayı dedi doktorum onu içiyorum hatta şuan tam bunu yazarken ananas ve hurma yiyorum iki gündür bunlarla devam bakalım ne zaman doğurucam 😅 sıcak duş squat felanda denedim nasip diyoruz 38+2 deyiz bizde
Nazli05 2melkannsi bende de bu hafta ilk defa ödem oldu ins bu hafta doğum olur karnım patlicak gibi hiç rahat değilim
Mihrimavi mevraca bir kaç doktordan işe yaramadığını duydum en önemlisi hurma ve korunmasız cinsel ilişki deniliyor tabi hala adım atacak haliniz varsa😂
slnsbrby mevraca benim doktorumda bitki caylarini onermiyordu. etkilerinin ne oldugu tam olarak bilinmedigi uzerinde bilimsel calisma yapılmadığı icin en basindan beri bitki cayi icmem yasakti. belki aktarda bu nedenle soylemistir.
Kubrabaytekin Mihrimavi 39+1 im yaklaşık 1 aydır bu dediğiniz ağrılar vardı bendede yataktan kalkamiyordum. Ne zaman skuat yapmaya başladım o zaman hafifledi. Eğer bebeğinizin başı asagidaysa denemenizi tavsiye ederim çünkü baş aşağı değilse onermiyorlar. Tamamen kesildi diyemem ama baya hafifledi zaten doğum olmadan tamamen kesilmesi mümkün değil sanırım
Nazli05 Mihrimavi o kadar canım.bisi istemiyor ki miğde bulantim.bile hala prilam.iciuorum mahvoldum bu hamilelikte biran önce doğum olur insallan hepimiz için
Zynp_ese55 Bende 39 haftalık oldum sancılarım gün geçtikçe artıyo bebek sertleşiyo bazen çatlıycam ya geçen evi baya temizledim sonra ahududu çayı içtim ananas yedim hurma yedim tık yok ama her akşamda yarım saat yürüyoruz eşimle ilk hamileliğim 🙂
Mihrimavi Nazli05 Nazli05 gerçekten öyle artık riskli zamanları geçtiğimiz için bir an önce doğsun istiyorum bedenim bana ağır gelmeye başladı geceleri ağlayarak uyuyorum desem yeridir
Zynp_ese55 Nazli05 bizimki de gelse artık keşke cidden kucağıma sağlıcakla alsam istiyorum. Benimle aynı hafta olan çoğu tanıdığım doğurdu bile
Nazli05 Zynp_ese55 benimde benimle hamile olan cogu kişi doğurdu vallahi bı haftaya doğar inşallah bizimkilerde
yesilkahve Zynp_ese55 aynen ya 🤦🏻♀️ uygulamaya bi giriyorum benden öndeki haftalar bile doğurmuş 😅 sağlıkla doğsalar artık bizde rahatlasak 🤦🏻♀️