Lavinya_21 miniklerinannesii00 hayırlı olsun cnm rabbım analı babalı buyutmeyı nasıp etsın insallah. Tabıkıde korkma yakında kavuşacaksınız ınsallaj
Cerenbelis1 miniklerinannesii00 tebrik ederim sizi bebişleriniz sağlıklıymış oyüzden hiç üzülmeyin kısa bi süre hastanede misafir olup yanınıza gelicekler moralinizi yüksek tutun bol bol dinlenin uyumak sütü çok etkiliyomuş üç bebeğin olması beni bile heycanlandırdı çok mutlu oldum adınıza sağlıkla büyüsün minikleriniz😍😍
miniklerinannesii00 Cerenbelis1 çok teşekkür ederim 🙂 yarın görüş günü ve çok heyecanlıyım inşallah tez zamanda gelirler herşeyleri hazır onları bekliyoruz 🥰
Mavideniz26 miniklerinannesii00 ailenizde genetik mi ikiz ucuzler yoksa tup bebekle mi oldu.hayirli evlat olsunlar insallah canim gecmis olsun
Anneoluyorumm00 miniklerinannesii00 ayy çok duygulandım canım sağlıkla al kucağına inşALLAH 🤲 Allah bağışlasın sana gözün aydın canım 🥰🥰
Karasevdam miniklerinannesii00 gözünüz aydın.saglicakla buysuunler inşallah 😍 herkesi geçer büyür giderler onlar merak etmeyin😍
miniklerinannesii00 Handekolak kiloları iyi ama erken doğdukları için gününü bekletiyorlar. Her bebek geçerli içinizi ferah tutun 🥰
minik-02 miniklerinannesii00 ay maşallah ikizlerim varken herkes Allah yardim etsin ikiz diyordu ben tek bakiyordum çünkü rabbim size bağışlasın normal yolla mi yoksa tüp bebek mi sizin bir an önce donsunler evine sağlıkla
miniklerinannesii00 minik-02 hiç dert etmiyorum çünkü Rabbim kimseye kaldıramayacağı yükü vermez. Tüp bebekle oldu canım🙂
miniklerinannesii00 Pnr84 evet ben kaç kutu gaviscon bitirdim bilmiyorum. Yatmadan önce maden suyu içiyordum o iyi geliyordu. Hiç korkma bana herkes şaşırdı nasıl taşıdın diye ama ben son 2-3 hafta çok zorlandım.
miniklerinannesii00 BirazbundanBirazondan1 hiç korkmuyom çünkü sağ salim doğdular ya illaki zorlukları olacak başta kabullendim ben🙃
BirazbundanBirazondan1 miniklerinannesii00 kormanız için değil zorluğunu belirmek istemiştim. Tabi ki en önemlisi sağ salim doğmaları ı. En kısa zamanda da evnize gelirler.