Zeynomsu 4.5 ay mide bulantım oldum hastanelere gitmek bile zulüm gibiydi hep serumla gezdim evde o derece de çok kötüydüm sonra karnım büyüdükçe ağırlaştım mide yanmalarım artık midemi bulandırıyor sadece asit kusuyordum burnumdan bile geldiği zamanlar oldu. Bacaklarım ağrıyordu uyku uyuyamıyordum gece 3-4 gibi uyanıp sabah olmasını bekliyordum . Daha anlatamadığım çok şey psikolojik olarak zaten çok kötüydüm erken doğum riskim vardı ama çok şükür sonunda atlattık.