Bebisbg34 DamlaGulin ara ara hissediyorum akşamlari falan ama gün ıcınde yok bazen bi akşam hissediyosam bazen yok bazende günde iki kez öyle hissedyorum
DamlaGulin Bebisbg34 bebekten bebeğe değişir bence , ben çalıştığım zaman gündüzleri çok hissetmiyordum zaten günde 18 saat uyuyormuş bebekler 🫂
Aysnr11 [silindi] Bende öyle hissediyorum sanki vajinaya vuruyormuş gibi ama sürekli değişiyor kıpırdandığı yerler
Ayce_guler07 Fatmaaa95 bende18+5 teyim tekme atıyor gibi göbeğimin alt kısmında hissediyorum sonrada sol tarafımda kalp atar gibi pıt pıt hissediyorum bunlar bebek hareketlerimi acaba 🙏🏻😇
Elifyilcak Benim 19. Hafta ama hala hissetmedim 😞 bir sorun yoktur umarım , artık hissetmek istiyorum
ecembugra53 Fatmaaa95 bende 14+2 deyim canım sol tarafımda sürekli 🙂 kayıyor saga sola canım sürekllş arada dönüyor kıpırdıyor hissedşyorum 2. gebeliğim bu 🙂
Nes96 Fatmaaa95 13 haftalık şu an an itibariyle sadece iki üç parmağımı koyduğum yerde pıt pıt diye bir şey atıyor yan taraflarına bakıyorum hiçbir şey yok gaz olsa böyle olmuyor çünkü bu bana garip geldi . 48 kiloyum zayıfım karnımda çabuk belirgin oldu acaba hissediyor olabilir miyim ?
Arasefeannesi Çevrem hep bi kıpırtı hıssedıyorsan karnın kalınıyormuş gıbı erkektir dıyordu ve erkek çıktı Allah’a şükür ben 2. Ayımızda bile kıpır kıpır bır şeyler hıssedıyordum ama bu tekmeleme olayı çok farklı bir his bunu net bir şekilde 18.haftamda hıssettım
Faide2147 Fatmaaa95 2. Gebeliğim 15. Haftada azar azar hissettim 17. Haftadan itibaren tam hissetmeye başladım dışardan bile gözüküyor 24+4 haftalığım şuan Herkesin aynı değil tabi normaldir geç hissetmeniz
Sinem10 Fatmaaa95 Haftanın sonuna doğru bağırsak gaz bunlardan ayıran 2 3 boloncuk gezme hissiyle başladı şuan 22+2 deyiz geçen akşam dışardan video çektim karnımı göbeğim nasıl dalgalanıyor dehşet vuruyor sabah öğle akşam sürekli oynuyor fena bi oğlum olucak belli 😍🥰
Ziynetdefne16 [silindi] normal ilk zamanlar bende orda hissediyordum alt karinda kasiklarda büyüdükçe karnımda hissetmeye başladım
Senatlu Fatmaaa95 13. Haftada hafif hissettim, 15. Haftadan beri çok net hissediyorum. Şuan 17+4 teyim. İkinci gebeliğim ondan erken hissettim sanırım.
Sevdekusu1 13 haftam da pıt pıt atar gibi bazen cız diye geliyor yani anlamdıramıyorum bebeğim mi gazdan mı başka birşeyden dolayı mı oluyor 🤔 tam olarak nasıl birşey hissetmek ? Ne zaman evet bu hareketi derim ?
Nilaz47 Fatmaaa95 ilk 14. Haftada pıt pıt ediyordu 17 haftadan beridir net bi şekilde hissediyorum şimdi 21+3 olduk