seymaa7 Fatmaaa95 Tam 18de karıncalanma gibi hissetmeye başlamıştım şimdi 23+3 dışarıdan gözle görülür şekilde hareketleri😍
e_blue_sky_a Fatmaaa95 evet 18de hissedilmesi mümkün. Bu şekilde hissedilir. İlla vurduğu zamanlar da olur. Benim 19+5ti
Rabiacyrn17 Fatmaaa95 tam olarak o şekilde değil ama damar atıyormuş gibi hissetmiştim ilk seferinde 19 haftalıkken
Rabiacyrn17 [silindi] ben 28 haftalığım hala bile kasıkta hissediyorum hareketlerini doktoruma sormuştum gayet normal demişti
Rabiacyrn17 [silindi] ben 28. Haftayı bitirmek üzereyim hala bile orada oynuyor bende endişelenip sormuştum doktorum gülerek gayet normal bebek orada olur zaten demişti ☺️
aysecen_06 Fatmaaa95 18. Haftada bir kere kalp atışı gibi hissettim 2 hafta hiç hissetmedim Haftada yavaş yavaş başladı
Pamuk Nesli46 Aslında uykucu değil ultrasonda aşırı hareketli doktor cok yaramaz olacak diyor.Ben pek hissetmiyorum 🧿😂
Sankus Fatmaaa95 15 de ilk haraket kioirdadi kelebek gibi 20 ci haftadan beri tekmeleri net olarak hissediyorum
_momandad Fatmaaa95 ilk 20.haftamda hissettim🤗Şimdi 27.haftadayım yemek yedikten hemen sonra daha net şekilde hissediyorum hareketlerini 🥰❤️
crnkrts Bebisbg34 bende bugün tam 25 hafta oldum. 3 gündür hiç hissetmiyorum. Ondan öncede akşamları uzanınca arada hissediyordum. Kilom da var karın bölgem yağlı biraz ondandır diye düşünüyorum. Ama endişe bitmiyor işte 🤦🏼♀️
Bebisbg34 DamlaGulin ara ara hissediyorum akşamlari falan ama gün ıcınde yok bazen bi akşam hissediyosam bazen yok bazende günde iki kez öyle hissedyorum