Reyhan_krby88 Haftada hissetmeye basladim an itabari ile 34 +0 olduk❤🥰 yazarken bile tekmeleniyorum 🥰❤🙏
karaguzelirem_ 18.haftamda seyirme şeklinde hissediyordum karnım pıt pıt atıyor gibi oluyordu, 23.haftamda ise net bir şekilde hissediyordum artık ilk gebeliğim belkide bu yüzden daha geç hissetmişimdir. Şuan 26+2 deyiz kıpır kıpır oğlum elhamdulillah 🤲🏼☺️
crnkrts Bebisbg34 bende bugün tam 25 hafta oldum. 3 gündür hiç hissetmiyorum. Ondan öncede akşamları uzanınca arada hissediyordum. Kilom da var karın bölgem yağlı biraz ondandır diye düşünüyorum. Ama endişe bitmiyor işte 🤦🏼♀️
crnkrts Bebisbg34 30. Haftadan sonra net düzenli hissedilir diyorlar. Az kaldı bakalım. İyi olsunlarda varsın geç hissedelim. Sizinle aynı dönem doğum yapacağız nasipse🙏🏻🥰
Melos066 Fatmaaa95 gobusum çok kasiniyordu elimi koydugumda ve baktığında hissediyordum tam 18. Haftada hissettim 🥰
Bebisbg34 crnkrts 30. Haftaya kadar böyle anormal durum normalmıymıs bigün hissedip bigün hissetmemek
crnkrts Bebisbg34 evet normalmiş. 30 dan sonra düzenli hissedilir dedi doktor. Martın ilk yarısı dedi doktor. Tam gün konuşmadık
Merv2111 Fatmaaa95 18+1 de hissetim karın içim tuhaf oldu anlatamıyorum şuan ama öyle güzel his ki 🫶🏻 Şuan 29+2 günlüğüz 🤲🤍