Meyvelipasta999 Bende öyleydim inanılmaz kötüydü. İlkinde böyle bir şey yoktu en son doktora gittim reflün var diyip rennie tablet verdim sabah öğle akşam 2 şer tane iç dedi. Ben uyumadan önce bir tane tablet ve tatlı kaşığı gaviscon alıyorum bir kaç gündür rahatım. Ve doktorum ağzın hiç boş kalmasın dedi az az ama sık sık ye dedi, yemek aralarında leblebi, galeta fındık vs bir şeyler yiyebilirsiniz