hmyroztl Meyvelipasta999 33 haftalığım hala bulantı ve yanma var meyve bile yiyemiyorum şeker dahi yesem midem yanıyo gaviscon rennie tablet soda herşeyi denedim hiçbi işe yaramadı son zamanlarda laktozsuz ılık süt içiyorum hem gaz yapmıyo hemde rahalatıyo tek çarem bu şuan bazen yeri geliyo günde 2-3 kere ılık süt içiyorum tavsiye ederim deneyebilirsin
YarenUmut Meyvelipasta999 kuru dut faydasını görüyorum ben. Hem gaz gideriyor hem mide yanmasına etkili.
Krdg Ay ben 20. Haftamdayim benim de mide bulantım hala devam ediyor, acaba bunun için ne yapabilirim kızlar 🫣
Deniz90- Meyvelipasta999 rennie duo diye bir surup var doktorum yazdı ben sadece gece yatmadan içiyorum aslında 3-4 kez kullanılabiliyor.inanın yanmadan aglayacak duruma gelmiştim.anında kesiyor yanmayı.
SedaTemel Gulden- çok yersen herkeste mide yanması yapacak şeyler onlar fakat hamilelikte inan ki yediğin içtiğinde alakası yok geceleri özellikle perişan ediyor beni gaviscon saatlik kesiyor işte uyumaya yakın içince uyutuyor en azından
Erolemell Uykudan uyandiriyor uyutmuyor bu yanmalar daraltuyor 33 haftadaym sonra da mide bulantısı yaşıyorum
Dolphin16 Meyvelipasta999 Türkiye’de varmı bilmiyorum yurt dışında yaşıyorum resmen aç geziyordum yemek yiyemiyordum ne yesem midem yanıyordu geceleri burnumdan ağzımdan acı su fışkırarak boğularak kusuyordum en sonda doktorum ilaç verdi omeprazole adı bu sizde doktorunuza sorun kesinlikte tavsiye ederim sabah akşam içiyorum şimdi rahat uyuyorum artık
Buseyv7 Meyvelipasta999 bol bol süt iç canım ben oğlumda maffolmuştm saç bebek olarak dünyaya gelmişti 😂