2prenses_masal-oyku Meyvelipasta999 soğuk süt ,maden suyu ,leblebi, birde gaviscon şurup 🤷🏻♀️ başka yok ben sütle rahatlıyorum ilk hamileliğimde soda kesiyodu bunu kesmiyo süt daha iyi geliyo
KuzeyinAnnesi10 Meyvelipasta999 ekşi elma ye ayve ye. Soğuk yada ılık süt iç. Gaviskon renni tarzı ılac kullanabilirsin. Salatalık ye
Gamzeramo Canm bende öyle 26 haftaligiz geberiyorum agridan rennie tablet aliyorum biraz hafifletiyo süt te iyi geliyor benm 2 gunde bir yada hergun sabahtam aksama ladr cekiyorum
Eylemsiii Meyvelipasta999 32 haftadayz hergun yaşıyorum şu mide yanmasını mahvetti beni.. 2 şişe pronat mide şurubu bitirdim 3 e geçtim.. onun dışında ılık süt ve maden suyu rahatlatıyo biraz 🥴
Gulden- Turşu , lahana yada salatalık turşusunu çok sevıyorm onlarda yapar mı sızce 🙄her akşam çok degıl bıraz yerım
SedaTemel Gulden- çok yersen herkeste mide yanması yapacak şeyler onlar fakat hamilelikte inan ki yediğin içtiğinde alakası yok geceleri özellikle perişan ediyor beni gaviscon saatlik kesiyor işte uyumaya yakın içince uyutuyor en azından
Selinnn123 Meyvelipasta999 soğuk süt leblebi yada çubuk kraker ben yatmadan yarım saat önce yiyorum . Maden suyu içiyorum.. bana çok iyi geldi bunlar
Gul_ozcan3001 Meyvelipasta999 aynı bende o durumdayım canım 26 haftalık oldum hâlâ mide yanmam devam ediyor ne yaptıysam kesilmedi🥺 maden suyu süt içiyorum biraz kesiyo sonra tekrar yanıyo
zelium12 Gaviscon bile bazen iyi gelmiyor son günlerimdeyim midem baya bir sıkıştığı için fazlalaştı dayanamıyorum :( elma iyi geliyor deneyin mutlaka
1sadeturkahvesii Meyvelipasta999 gaviscon şurup,üç yudum süt içmek ve sakız çiğnemek bana iyi geliyor size de fikir olsun
HilalimM63 Aynen acıdan dolayo derdım .. alakası uok ne yesem mıdem yemıyr benmde .. nanelı sakız soda vs denedö hepsı🫣