Adalet66 Bende de çok mide bulantısı oluyor bol bol tuzlu çubuk kraker yetin rahatlatıyor 6 haftalığım bende
Alp-oyku123 Deletedmom0333 ne guzeeell😁😁 evet ama olculu yemeye calis yinede ilerisi icin sikinti olmasin kilo.
Deletedmom0333 Alp-oyku123 inşallah elimde değil ama yine de az yiyip sık sık yemeye çalışıyorum suab bile sanki az önce beb yemek yememisim gibi karnım gurluyor 😅
Adalet66 Deletedmom0333 emin ol sonraki zamanlar da iştahsızlık yaşayacaksın çünkü bende ilk gebeliğimde senin gibiydim ilk başta süper yiyordum ama sonrası bulantı kusma .. şimdiki hal keyfini çıkar derim 😀
Alp-oyku123 Deletedmom0333 😁😁bebişin çok acıkıyor demekki annesi😍😍 doktorlarda öyle öneriyor az ama sık sık yemek