Mir90 Merhaba güzel anneler. Nasılsınız 6 haftayı geride bıraktık neler hissediyorsunuz ☺️ Nasıl geçiyor bu süreç.
Nama Mir90 merhaba canım ben 8 haftalık oldum süreç benim için çok halsiz ve ıykulu geçiyo 😊 sendr durumlar nasıl?
Mir90 Nama aynı şekilde bendede çalışıyorum ve zorlanıyorum ilerde davada ağırlaşıcaz nasıl olacak merak içerisindeydim Sırtımda omurga egrılıgı var daha şimdiden ağırlarım basladı
Alp-oyku123 Deletedmom0333 çok şanslısın herşeyden ye iştahın varsa.bende aşırı iştahsızlık başladı ki normalde iştahım iyidir.
Alp-oyku123 Mir90 mide bulantısı halsizlik baş dönmesi.bu 3 luyle geçinip gidiyoz🤣🤣 bunlar harici çok güzel bebeğimi sevip konuşup duruyorum ❤❤❤
Deletedmom0333 Alp-oyku123 rüyalarında bile yemek görüyorum ben 9. Aya kadar çok kilo almazmiyim böyle giderse
Mir90 Alp-oyku123 aZ yesek bıle çocuk onun vıtamınlerını alıyormuş bır makalede okumuştum çok az da yesek cocuk beslenıyormus
Alp-oyku123 Mir90 aynen iyiki varlar❤❤❤uykusuzluk sorununuz var mi peki kötü rüyalar... sürekli dualar okuyorum yatarken ihmal etmiyorum özellikle ama korku sürekli dua etme isteği var.cok evham yapıyorum galiba oda ruyalarima aksediyor.iste zorlaniyorum uykusuz oluncada dikkatimi toplayamıyorum🙈
Alp-oyku123 Deletedmom0333 ne guzeeell😁😁 evet ama olculu yemeye calis yinede ilerisi icin sikinti olmasin kilo.