Adalet66 Deletedmom0333 aynen öyle canım allahım sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin . İlk gebeliğim 17 haftalıkken düşük yaptım ikiz di .. çok dikkat edin kendinize
Hasretidil Kızlar merhaba bende 7 hafta olduk ama mide bulantısı ve halsizlik var hiç birşey görmek istemiyorum yemek ile alakalı 😑
Mir90 Hasretidil canım dayanabıldıgın kadar az ve sevdıgın seylerı ye bebek vıtamın alır çokta zorlama vucut kendısı üretıyormus bebegın gereklı ıhtıyaclarını öylede mükemmel vucudumuz
Gokceulcay Hasretidil bende aynı şekilde böyleyim 7+3 teyim zorla yemek yiyorum midem sabahları çok bulanıyor süreki uyuyorum 😔
Hasretidil Mir90 ya evet ama yinede insan bı tedirgin olmuyor değil bidekan degerlerim düşük çıktı çok endiseliyim 😑
Gulnuripeksoylu 7+3 üz 🙏🏻❤️ Benim aş24 saat hiç bitmeyen bi bulantım var sürekli kusuyorum aşırı halsizim😔 tabii Rabbim bebeklerimize sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin bunlar geçer yakında inşallah
Hevii Mir90 benimde 6 haftalık ama uyku dışında bişey Yok bide normalde çok az yemek yiyen bi insanım şimdilerde çok yemeye başladım . İnşallah midem bulanmazsa kiloya razıyım çünkü hayatta en nefret ettiğim şey mide bulantısı 😣
Mir90 Hevii bebek için Yemen lazım canım azda olsa yemelısın kilodur bu alınırda verilir de bosverrr 👼🏻😇
Hevii Mir90 yok zaten bende o düşüncedeyim son 3 yıldır kilo almaya çabalıyordum bi türlü alamadım , inşallah alırım 😌