EdaGld Solgar kullanmanı tavsiye ederim. Kapsüllü ve tok karnına da gayet etkili. Tat ya da koku olarak rahatsızlık vermiyor bana kapsüllü olduğu için.
OguzMoms bebeksu0 Bende şuanda ferrum fort kullanıyorum benide aç karnına içinde mahvediyo ama çözümü buldum diyebilirim çok açken ictigimde direk kusuyorum ama açlık tam yoklamadan eşimle birlikte sabah kalkıp içip geri yatıyorum öyle kusmadim hiç yarında gynoferroya baslicam bakalım o nasıl olcak bence sizde böyle bı deneyin
Hulyatskn Bende içemiyorum maalesef, bende de karın ağrısı ve ishal yapıyor demir ilacı, ferrum denedim gynoferon da denedim aynı şekilde yan etki yaptı, doktorumda en iyisi ilacı kesmek dedi.
bebeksu0 Hulyatskn kimiside sezaryen olursa demirin çok önemli olduğunu söylüyor mecburen kullanıyorum
bebeksu0 Newmommyy yinede takviye almadan maalesef yükseltmek mümkün olmuyor yoksa bende içmek istemiyorum 🥲
Hilalaktscbk bebeksu0 Ben ferro zinc kullanıyorum kapsüllü hap olduğu için koku tat yok doktorunuza danışın isterseniz. Beni de omega yutmak çok zorluyor 🥲