bebeksu0 normalde bende ferro kullanıyordum ama gebelikte içemedim vegaferon fort diye bi tablet var onu almanızı öneririm reçetesiz alıyorsunuz eczaneden bol suyla tükettğinizde hiçbir sorun olmuyor 30 tablet oluyor içinde gebeliğin başından beri bunu kullanıyorum