bebeksu0 kızlar bir konuda çok Sıkıntılıyım gebeliğin başından beri demir ilacını tüketmek de çok zorlanıyorum bana çok kokuyor ve genzim de bir tat bıraktığını hissediyorum gidip direk çıkartıyorum o şekilde de bana bir faydası olmadığının farkındayım Normalde kullandığım ilaç gyno ferro sanol Ama artık gerçekten tahammülüm kalmadı doktorum da şu anda Ferrum dıraje önerdi deneyebilirsin dedi Kullanan var mı ilacın bir kokusu var mı beni rahatsız edebilecek bir de bir şey merak ediyorum bu demir ilaçları meyve sularıyla içilebiliyor mu belki o şekilde kokusunu ve tadını bastırabilirim genzim de
Yazmelegi_ bebeksu0 c vitamini olan biseyle içerseniz daha iyi oluyor diye duymuştum mesela Portakal suyu gibi
sevdenurnur bebeksu0 devletin karşılamadığı takviyeler var tabi uygunlugunuza göre benim kullandığım Sidefer tablet c vitamini de var içinde emilimi arttırmak için rahatlıkla kullanıyorum
gamzecgr bebeksu0 ferrumu kullanıyorum ben zorlanmadım hiç yani öyle kokusu veya ağızda bıraktığı herhangi bir tat yok
bebeksu0 gamzecgr gyno ferro sanolda b12 var acaba o mu koku yaptı bana çünkü böyle bişe yok resmen elimde bile koku kalıyordu
gamzecgr bebeksu0 aa evet o yapmış büyük ihtimalle B12 ler çok kötü kokuyor buzdolabında muhafaza ediyorum uyumadan hemen önce içiyorum da anca öyle midem bulanmiyor benim
Parsmommy bebeksu0 drajeyi bilmiyorum ama ferrum fort kullanıyorum tat bırakmıyor yutarken zorlanmiyorum. Herkeste aynı mıdır bilmem ama
ikiprensannesi53 bebeksu0 ferrum bende içtim ikinci gebeligimde kahve gibi Bi tadı var bana öyle gelmişti yani güzeldi tadı
Newmommyy bebeksu0 canım içinde demir olan ürünler tüketebiliyorsan için biraz rahat edebilir demir oranın çok düşük değilse tabi.kırmızı et, yumurta, kuruyemiş, meyve, süt ürünleri vs. Ama çok çok düşükse damardan da verebiliyorlar demiri.
bebeksu0 Newmommyy yinede takviye almadan maalesef yükseltmek mümkün olmuyor yoksa bende içmek istemiyorum 🥲
ttazeannee bebeksu0 gyno ferro sanol bir ay kullandım ama bir ayda beni yerden yere vurdu kusma halsizlik ağızda bıraktığı koku da cabası doktor da değiştirdi sonra
aynenkezoaynen Dünya kadar demir takviyesi kullandım hiçbiri bir halta yaramadı taaki dr mfk nın ferris spreyini alana kadar dil altına bir fıs sıkmam yeterli gerçekten güzel yükseltti
Esraaar Bende bir türlü içemedim farklı ilaçlar denedim yine olmadı içer içmez istifra ediyordum doktora söyledim içemiyorum diye Demir şurubu yazdı kaşık şeklinde oluyormuş ama eczacı başka bir şey önerdi suda eriyor tadı çok güzel oralet gibi 1 hafta 10 günde etkisini gösteriyormuş yeni başladım
BtlTk Solgar demir takviyesi kullanabilirsiniz. Ferro sanol bana da dokunduğu için doktorum önermişti bunu sorunsuz içiyorum
nihalgn Benimde hamileliğimin başından beri kan değerlerim düşüktü doktorum feramat önerdi günde iki kez kullanıyorum ama hiç koku çıkarma isteği vs olmadı bunuda doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz