nazli0306 En baştan başın sağolsun canım seni en derinden anlıyorum 😔
İnsan düşükten sonra hemen gebe kalmak istiyor ama nasip olmayınca olmuyor..
Nisan ayı Ramazan bayramı arife gecesi düşük yaptım 2.5 aylık..
Daha hamile kalamadım bazıları hemen kalıyor bazıları geç o yüzden piskolojik olarak ne zaman kendini hazır hissedersen bebek düşünmeye başla..
Ama bu süreç çok zor ve yıpratıcı 🥺😔
Rabbim yar ve yardımcın olsun, Rabbim sabır ve dayanma gücü versin 🤲🏻🥺