Bende 23ekimde düşük yaptım adet oldum 28gün sonra simdi ilk adet bittiği icin denemelere başladım inşşşşş tutar hepimize dua ediyorum 5haftalıkdı malesef kanama olduğu icin kürtaj oldum sağlıksız bebek dedi dr korkuyorum da tekrar aynı şeyi yaşarmıyım diye ilk adet sonrası hamile kalanları okuyorum inş benim de tutar Allah yüzümü güldürür hepimizin bu durumda olanların