nazli0306 ah benim güzel adaşım başın sağolsun. Hic üzülme rabbim onu sana bir sınav olarak göndermiş annesi belki sağlıklo bir bebek değildi ondan dolayı tutunamadı birde öyle düşün. Belki doğsaydı hep hastalıklarla uğrasacaktınız hem sana hem bebeğe cok zor olacaktı. Sakın isyan etms toparlan benim 2 arkdasımda düşük yaptı hemen hamile kaldılar 1 ay arayla ve şimdi kızları oldu ikisininde dünya güzelleri. Onlarda cok üzüldümer ağladılar bu psikolojiyle olmaz deme hamile kalabiliyorsun cok net örnekleri benim yanımda var. Benimde suan riskli gebelik nazlım banada heran hersey olabilir hayatta hersey var rabbimin imtihanı. Pes etme başarıcaksın bak gör sağlıklo bir bebişin olacak Allahın izniyle ve diğer bebeğin hep yanında olacak annesi sana şefaatci olacak melek oldu güzel kuzu. Şimdi toparla güzelce kendini hic korkma allaha dua et en yakın zamanda bir daha bebek haberin olur🤲🏻🧿🥰😘