nazli0306 Ne kadar doğru bilemem ama düşükten sonra gayet sağlıklı gebelikler oluşuyormuş, yaşadığınız hayal kırıklığını anlayabiliyorum ama nasip böyleymiş, rabbim en kısa zamanda umutlarınızı çiçeklendirsin inşallah, kalbini gönlünü ferah tut kendini toparla ve güzel günlerin geleceğini hayal et 💕