nazli0306 öncelikle çok geçmiş olsun. Bende 7 haftalık düşük yaptım. Üstelik kalp atışlarını da duymuştum. Parçalar şeklinde kendiliğinden düştü, kürtaj olmadım. Herkesin acısı tabi kendine, ama şöyle düşünün normal yollardan sağlıklı bir şekilde gebe kalabiliyorsunuz. Bu zamanda bu çok büyük bir nimet. Bir de biz doktora sorduk hani neyi yanlış yaptık diye, sizinle hiç bir alakası yok sağlıksız bebek tutunmaz dedi. Böyle küçükken düşer dedi. Biz de Rabbim bizleri belki de çok daha büyük sınavlardan korudu dedik, vardır bir hayır dedik.
Kanamam adet gibi 7 gün sürdü. 1 ay sonra doktora gittim, rahim tertemiz dedi. 4 ay sonra da hamile kaldım, 34 haftalık hamileyim şu an. Hiç merak etmeyin, 3-5 ay sonra olsa bile Rabbim nasip eder inşallah. Çok daha sağlıklı bir bebeğiniz ve gebeliğiniz olur inşallah 🌿🌿