nazli0306 Seni o kadar iyi anlıyorum ki 2. hamileliğim düşükle sonlandı bende 5. haftada düşük yaptım. Henüz bebeği görmemiştik içim rahat değildi zaten. Doktora tekrar tekrar olumsuz bir durum yok değil mi diye sorduğumu hatırlıyorum. Çok heveslenmiştim hediye patik ve anahtarlığı birde erken gebelik testini bir kutuya koyup eşime haber vermiştim.
İkimizde kahrolmuştuk birbirimize yansıtmamaya çalışıyorduk iyice artmasın acımız diye. Sonrasında Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etti demekki dedik. Belkide doğsaydı sağlıklı olmayacaktı dahada kahrolacaktık gibi birçok şey düşündük sakinleştirdik kendimizi. En az 3 ay beklemek gerek diye biliyorum ama ben baya bir süre geçtikten sonra hamile kaldım Rabbim nasip etmedi belli bir süre. 19 Aralık 2022 de düşük yaptım. Şuan 4 aylık hamileyim. 3 buçuk yaşımda bir oğlum var birde kızım olacak Rabbim nasip ederse. Rabbim sizede doğru vakitte hayırlı bir evlat nasip etsin inşaAllah 🌺🤲🏻