nazli0306 Seni çok iyi anlıyorum canım bende yaşadım aynı acıyı herkes daha küçüktü üzülme yine olur falan diyodu daha çok sinir oluyodum küçükte olsa o benim evladımdı diyodum acısı zor gerçekten. Ben düşükten 3 hafta sonra hamile kaldım. 2 hafta kanamam oldu zaten ilişki yaşamadık sonra yaşadığımız ilk ilişkide hamile kaldım büyük ihtimalle