-NurseMom- AymTii çok az kalmıs grip için bitki çayları falan için bol bol artık dogum yaklaşmış geçsin hemencik🌸
Yaren0702 -NurseMom- ilk doğumumda normal bunda da şuanlık bi skntti yok şükür normal gibi gözüküyor herşey
Ayssee__ -NurseMom- çünkü bel fıtığından ameliyat olmuştum alınmıştı fıtığım sonrasında tekrarlayan bi fıtığım için belden iğne olmuştum şu an da da aktif bi fıtığım var doktoruma bunları anlattım oda riske atamam sezaryen olursunuz dedi
eveb19 -NurseMom- Rabbım hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsin. Benim bir oğlum var 4bucuk yaşında şimdi birde kızım olcak inşallah:)
-NurseMom- aminehumamoms benim gibi. 18 gün kaldı görünüyor ama sezaryen kararı verdim bakalım gün ne zaman alabilirsek🫣
aminehumamoms -NurseMom- bende çok korktugum için normal doğumdan sezeryan olmak istiyorum hiç zorlamaya gerek yok dedim sizde korktugunuz içinmi sezeryan olucaksınız
-NurseMom- aminehumamoms evet canım en basından beri normal doğum istiyordum ama 37 hafta olunca sancı kramp derken normal dogum beni korkuttu. Suan kansızlığım var o yüzden tam toparlanmadan doktorum gün vermiyor 5 aralıkta belli olucak insallah🤲🏻
Melos066 -NurseMom- doğum Mart sonu olucak 22+5 haftalık hamileyim doğumu normal istiyorum inşallah bebiş pozisyonu müsait olur