YigitPoyrazMomm -NurseMom- 37+5🤰 şafak 16 dogumum normal olacak inşallah 😇💙🤲 bugün kontrol günümüz var çok heyecanlıyım 🥲
Ravza12 40+6 normal doğum bekliyordum ama açılmam yok doktorum en fazla salıya kadar bekletirim dedi galiba sezeryan olacağım
mombarbie_ -NurseMom- 87🌸 Nasıl gelmek isterse öyle bekliyoruz sağlıklı olması önceliğimiz🫶🏻27+4 olduk az kaldı şükür 🤲🏻🧿 Aşırı mide problemi dışında bir problem yok 🫠
-NurseMom- mombarbie_ bende 25-26 haftalık olana kadar kustum mide bulantısı yasadım ama sonrasında midemde yanma falan hiç olmadı rahattım. Ta ki 34ten sonra mide bulantısı tekrar baslayana kadar🤦🏻♀️ çok zor çokk😔
Mervenurkaya -NurseMom- bakıyorum mesela spinale sonra unutuyorum nasıl bişey olduğuna nasıl bir şey acaba spinal sezeryan doğum 🙈🤗
-NurseMom- Mervenurkaya belden uyusturuyolar iğneyle. Çok kolay ve basit bi yöntem. Tabi herkeste farklı oluyormuş bazıları iğneden sonra belde agrısı kalıyomus bazıları 1-2 güne toparlıyomuş
-NurseMom- tuq_ba dogumu normal istiyosunuz sanırım. Suni sancı tercih edecekmısıniz kendi sancınızla gelmezse günü dolmuş görünüyor
Nurycr -NurseMom- Şafak 15 🥲 Normal doğum olacak inşaallah. Heyecan merak baya duygular var. 🤭 Üçüncü oğlumu bekliyorum 💙
Yaren0702 -NurseMom- ilk doğumumda normal bunda da şuanlık bi skntti yok şükür normal gibi gözüküyor herşey
sevaldqn1 -NurseMom- 0 kaldı gelen giden hala yok… psikolojik anlamda bitik durumdayım haliiim hal deaaall🥹🤧
-NurseMom- Birannis hadi inşallah Allah gönlünüze göre versin sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸
sevaldqn1 -NurseMom- suni sancıyı denemeyi düşünüyorum mecbur kalırsam sezaryen olurum normal şartlarda elimden geldiğince normal odaklı düşünüyorum