-NurseMom- Aşklarım şafaklarınız kaç? Doğum şekline karar verdiniz mi? Korkularınız varmı? Kaçıncı haftadasınız? Neler yaşıyorsunuz? Dertleşelim uykular haram oldu🥲
AymTii -NurseMom- şafak 29. Doğum şekli hiç farketmez dedim hala öyle. Herhangi bir korkum yok. Grip olduğum için öksürmekten çocuğun beyni sulandı diye korkuyorum sadece 😂
-NurseMom- AymTii çok az kalmıs grip için bitki çayları falan için bol bol artık dogum yaklaşmış geçsin hemencik🌸
Ayssee__ -NurseMom- 28.hafta son 84 🌸 mecburi sezeryan olacağım günü için erken tabiki daha ama tahmini 16 Şubat 1 Mart arası bir gün olacak hayırlısıyla rabbim nasip etsin inşallah 🤲🏻
-NurseMom- Mervenurkaya iyi yapıyorsun gercekten.. bende düşünmekten kendimi yedim ama spinal sezaryene karar verdim🫣 37+3 olduk bile🌸
Mervenurkaya -NurseMom- bakıyorum mesela spinale sonra unutuyorum nasıl bişey olduğuna nasıl bir şey acaba spinal sezeryan doğum 🙈🤗
Ayssee__ -NurseMom- çünkü bel fıtığından ameliyat olmuştum alınmıştı fıtığım sonrasında tekrarlayan bi fıtığım için belden iğne olmuştum şu an da da aktif bi fıtığım var doktoruma bunları anlattım oda riske atamam sezaryen olursunuz dedi