nazazra24 ilkgozagrim__ 19+2 oldu benim bebiş ikinci meleğim bu 😍☺️ şu ana kadar 2 kilo almışım zaten kilom var o yüzden dikkat ediyorum 🥰 hareketlerini 12. Haftadan sonra hissetmeye başladım 😁
ilkgozagrim__ ozgekader Ayyy ayyy ayyy maşallah aynıyız demekkkkk heee sen benimle aynı olan özgeeeesinnnn tamammm tanıdımmmmm
nazazra24 ilkgozagrim__ teşekkür ederim hepimizin inşallah evet ikinciler daha çabuk hissediliyormuş öyle diyorlar hep 🥰
Ravza21 19+5 bnmde çok yavaş tekme atio yalnız öksürmektrn karnıma kramp giriyor doğumunuz zman denk geliyor
umutsmom20 ilkgozagrim__ Bizde bugün 20 olduk😍 Valla ben hareket mi hissediyorum yoksa bağırsak hareketim mi yoksa kendi nabzim yüksek onu mu hissediyorum ayırt edemiyorum henüz 🙈
ilkgozagrim__ umutsmom20 kuzu böyle içinde balon patlıyor gibi oluyo o tekme oluyo doğum ne zaman belli mi tarih😃😃
umutsmom20 ilkgozagrim__ Valla o zaman hareket ediyor 😂 19 Nisan görünüyor ama sezeryan olacağı için daha erken olur sanırım 😊
QueenMother ilkgozagrim__ 20+6 olduk bugün kızım olacak inş hareketleri gayet net hissediyorum kıpır kıpır cinsiyet daha yeni öğrendim plesentası bacak arasındaymış