Cankuss35 O ilk üç aylık dönemde kolumu kaldıracak halim yoktu. O yüzden en ufak harekette yoruluyor, çarpıntıya tutuluyordum. 4 aylık olduğumda sikayetlerim geçti (mide bulantısı, tiksinti, halsizlik vs) bu sikayetler geçince düzeldim ama çok yorulduğumda yine yokluyor beni.