alperirem Muhtelemen sinus taşikardisi geçiriyorsun. Hamileliğimin 7. haftasından 14. haftaya kadar sürekli gecirdim. Dediğin gibi efor sarfedince çarpıntıya tutuluyorum, nefes alip vermede güçlük çekiyordum. Gözlerim kararır, başım dönerdi. Bendeki tehlikeli değildi. Kalpte normalde sorunum yok. Bebekten kaynaklı yaşadım. Ben araştırdım ekg de tasikardi çıkmasına rağmen bana bebekle ilgili değil son aylarda oluyor dediler, bazısı ay farketmez bebekten kaynaklı dediler. Ekg cektirmende fayda var.