ilayda_2309 1prensesannesi__ ayyy en güzel maşallah darısı bana artık dualarını bekliyorum canım Allah hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşallah
1prensesannesi__ ilayda_2309 insAllah rabbim sana da nasip etsin hep beraber hamile olalim bu ay insAllah 🥰
Deletedmon_98 ilayda_2309 doğru diyorsun şimdi benide bi korku basıyor bir heyecan basıyor değişik duygulardayım sabahı bekliyorum
Arasegeyigitefe YesimAykut inşallah canımım benim insallahh 🤲🤲🤲 o kadar sabrszm ki içim içimi yiyor zaman gecsede test yapsam diye inşallah olumlu olur 🥰🤲
Ftrhn ilayda_2309 2 Aralık yarından sonra bugün erken gebelik testi yaptım ilk başta hayali çizgi var gibi geldi ama sonra kayboldu sanki. 2 gebeliğim olacak. Ama sanırım bu ay da elendiö ben
Zehrftma Benim de bat 3 aralık erken gebelik testi aldım ne zaman yapsam acaba korkuyorum negatif çıkarsa diye
YesimAykut Zehrftma erken gebelikte çıkar canım yarın ilk idrarınla yap bence, bugün de sabah ilk idrarınla yapsaydın çıkardı belki🙏 hayırlısı olsun🌼
ilayda_2309 1prensesannesi__ canım aslında sabah böyle akıntıyla birlikte kan gelmişti ama.bir daha gelmedi kontrol ettiğimde ufacık hatta böyle iki damlalık falan kahverengi leke vardı hala da yok