ilayda_2309 1prensesannesi__ canım aslında sabah böyle akıntıyla birlikte kan gelmişti ama.bir daha gelmedi kontrol ettiğimde ufacık hatta böyle iki damlalık falan kahverengi leke vardı hala da yok
YesimAykut Zehrftma erken gebelikte çıkar canım yarın ilk idrarınla yap bence, bugün de sabah ilk idrarınla yapsaydın çıkardı belki🙏 hayırlısı olsun🌼
YesimAykut ilayda_2309 ben de çok seviyorum test yapmayı umutlu bekleyişi🤗 yine yeni test aldım 5 tane erken gebelik 🫣 hayırlısı olsun hakkımızda ama en iyisi zaten adetin geciktinceye kadar beklemek🌼🤗
ilayda_2309 YesimAykut evet sabah oldum sandım ama yok ilk gunlerim hep fazla olurdu ama.hic yok dediğim gibi 2 damlalık kahverengi bir leke var
YesimAykut ilayda_2309 bence yerleşme kanaması canım inşallah yakın zamanda belli olur seviniriz hep birlikte 🙏🙂
1prensesannesi__ ilayda_2309 insAllah canim cok dua edicem söz 😘 test yapmiyosun Allah bu sabrinin karsiligini versin insAllah 🥰