Deletedmom_116 Umutunelifi93 takip et duznelimi beş on dk da bir 40 sn gelip kivrandiriyorsa doğum habercisi
Dzb sevaldqn1 Seval aklın varsa bekle Seval etme Seval gözün sevem😂 keşke evde iyice çekip gelseydim, hastaneye geldim sancılarla sıfır açıklık şimdi 100 ü geçiyo ağrılar
sevaldqn1 Esra_4774 benim yok siparişim ama eşimin varmış gece saaatlerinde olmasın işteyken de olmasın ben yanındayken tutsun sancın hemen gidelim diyorr 🥲
sevaldqn1 momqq yapmadığım şey kalmadı canım artık usandım yani bitki caylarina başladım artık tek onlar kalmıştı
Esra_4774 sevaldqn1 sıcak duş al beline sıcak su tut sonra battaniye al bir ısıtıcı aç terle orda illaki acilman olur
Umutunelifi93 sevaldqn1 uyarı verme olayı ağrılı mıydı sizde de dün canım çıktı çatı muanem güzel geçmişti ama bu uyarı kısmı kötüydü
Umutunelifi93 sevaldqn1 aynen aynen bende öyle oldum ya geberdim resmen hadi doğuralım ya aynı anda ☺️ kurtulalım şu ağrılardan
sevaldqn1 Umutunelifi93 ay hadiii inşallah canım vajina kemiklerin ne durumda ben kalkip yürürken baya zorlanıyorum bu uyarmadan sonra sende de aynimi??
sevaldqn1 Dzb aşkımm gerçekten evde cekip gittiginde daha iyi oluyormuş ben kıvranana kadar evde çekmeyi düşünüyorum hastane de yakın zaten arabayla 15 dk falan tabi yolda doğurmazsam inşallah açılman olur da kolayca halledersin haber et sürekliii
sevaldqn1 Esra_4774 evet aşkım nişanım geldi evdeyim şuan sancım vs yok sürekli yürüyüş bol squat yapıyorum ama nafile hic biri fayda etmiyor hurma vs de çok tukettim artık yemekten dişlerim ağrıyor 🥹 şimdi sicak su koycam belime belki dediginiz gibi etkili olur teşekkür ederim 🌸💖
Esra_4774 sevaldqn1 sen yere çömel skuat yapıyoz ya öyle eşin ellerinden tutsun ördek gibi yürü buda çok iyi bide eşin sana perine masajı yapsın Google’dan bakın canım bilmiyorsa bunlar çok çok etkili hem doğum esnasında yırtılma falan hepsini engelliyor hemde kaslarını dahas iyi kullanmanı sağlıyor
Eslem2112 sevaldqn1 çoktandir seni takip ediyorum postlarini seninle bekleyenler doğurdu artık seni bekliyoruz canım doğurdum de doğumum çok kolaydı die bir post acmani bekliyorum
sevaldqn1 Eslem2112 en yakın zamandaa böyle bir post açmak tek istediğim şey canım umarım yaşarım da güzelce buraya yazarım kızımlaaa fotilerr atarım buraya🥹
sevaldqn1 Youngmotherr ay aşkım bende sabır kalmadı hemen doğurup aklımdan şu 1 haftayı silmek istiyorum psikolojik olarak da kendimi yıpratıyorum çok düşünmekten korkularımdan🥹🥹
Youngmotherr sevaldqn1 az daha sabır çiçeğim bende korkuyordum ama bak doğdu bile 4 aylık olacak az kaldı 🥺 sen de gör bak bir bakmışsın doğurmuşsun bebişi
AdaKaranfili Annabelle evet genç kizken ölür dirilirdim ağrıdan. İlaç bile fayda etmezdi.kusma mide bulantisi bayılma soğuk terleme .ne istersen vardı. Evləndikdən çocuklardan sonra adet sancım hiç yok.adet olduğumu wc girince anlıyorum.