Ozge4154 evet mama bende koymucam . bazı hastanelerde mama oluyo zaten, süt sağma mak alcaktım sonra dedim emmezse ebebekten aldırırım hemen boşver. sezaryen için elbise öneriyorlar evet dikişler yüzünden. bende pijama alayım 2 takım yeter herhalde şimdilik duruma göre yine alınır🤣