sevgigorgell Ozge4154 banada 6 Ocak dedi ama Aralık sonu olarak da düşünebiliriz dedi tam gününde çok nadir dedi yılbaşı bebeği olabilir dedi 😊 32 haftadan beri bende serumlarla haplarla durduruyoruz sancı çıkıyor 😊
Ozge4154 sevgigorgell hadi ya benim hiç sancım olmadı canım bende içimden geçen aralıkta gelir herhalde sonlara doğru 😂 ocakta doğuracağımı sanmıyorum
Kbrnrkl Ozge4154 dr 10 ocak dedi bana da uygulamada da öyle görünüyor ama sezeryan olma ihtimalim var erken riskim de var sağlıkla gelsinler inşallah ♥️
01180322 Ozge4154 34.haftada uygulamanın altında bebiş doğdu butonu geliuo. Çok şükür şimdilik öyle bişey gorunmuyo