Blueberry0 sen nasıl rahat hissedersen bence onu al sezaryanda elbise daha iyi diyorlar ama normal düşünüyorsun pijama bencede rahat edemezsem hastaneye yakın bi yerden eşime alındırırım hemen 🙈 ben mama koymakta istiyordum ama kararsız kaldım onuda o zaman alırım dedim eğer süt gelmezse yetersız olursa