Ozgeelgun ya Allah razı olsun kardeşim senden, ilk yürüyüş çok zor falan deyince aklımda direkt o an dönüyor istemsiz, ama içim bir nebze ferahladı, bebekle güzel ilgilenebiliyo mu canım insan, annem yanımda olacak inşallah ama çok isterim emzirebilmek, altını degistirmek