Arkadaşlar merhaba,
3 tane özel doktoruna göründüm, üçü de sezaryen öneririm dedi, bebek kafa çapı bugün itibariyle 35 cm miymiş neymiş.
Ben depresyon tedavisi görüyorum bir yandan ve anksiyete hastasıyım, sezaryenden, sonrasında çekilecek ağrılardan çok korkuyorum.
Bir de ömür boyu çekiliyor o dikiş ağrısı diyenler var, cidden düşüne düşüne kafayı yedim ya :(
Bir yandan normal diye diretsem mi diyorum, bir yandan diretir de pişman olursam diyorum, ne yapacagim bilemedim.