sasha Dün ikinci sezaryenımı oldum bugün hiç sezaryen olmuş gibi değilim bugün yapılan hiçbir ağrı kesiciyi almadım yaptırmadım ağrım yok evet ilk ayağa kalkış biraz acılı oluyor ama dayanılmıcak gibi değil ben hiç kimseden yardım almadan tek başıma kalktım ilk yürüyüşe dün hafif gezerken minik minik sızlamalar vardı illaki ama dayanılmayacak gibi değil belden yapılan iğneyi hiç hissetmiyorsun emin ol kalçadan yapılan ağrı kesici iğneler daha çok acıtıyor ilk sezaryenımı 2 yıl önce oldum onda da aynı şekilde hiç ağrım sızım olmadı 3.gün ev süpürdüm 7.gün avmde geziyordum ve sezaryen sonra hiç ağrı çekmedim ömür boyu ağrı çekiyorsun diyenler de abartıyor annemde sezaryen doğum yapmış 27 sene önce bir kez bile ağrı çekmedim derdi bana belki bünyeden bünyeye değişiyordur ama korkma hiç kendini korkutma iyi düşün iyi olsun dün ben gülerek girdim gülerek çıktım ameliyathaneden