Bebekligiller YigitPoyrazMomm bende aslında o fiyata alacaktım ama şok marketin indirim yapacağını biliyordum bu yüzden bekledim 🤗
smnbr YigitPoyrazMomm Çok özel olmazsa ölçüleriniz nelerdir? Ben 1.70 boyundayım. Hamilelik sebebiyle şu an 71 kg oldum ve daha 7.aydayım. Basenlerim var biraz. L mi alsam yoksa xl mi olur emin olamadım
Bebekligiller Eymenmoms yattığınız hastane de veriyor zaten merak etmeyin. Ha ben yine de çantama koymak istiyorum derseniz öyle de tercih edebilirsiniz.
seyma3737 Bebekligiller depend almak mı mantıklı hasta bezi mi sezaryen doğumda ilk doğumum kararsız kaldım 🤭
gncglozclk seyma3737 depend daha mantıklı bence o bittikten sonra da ped kullanırsınız zaten cogu dogum yapan hepsini kullanmıyorsun dıyorlar bakalım oyle olcak mi 😂
Bebekligiller seyma3737 bende Depend alın. Hasta bezi cırtlı bez gibi değil mi 🤔 Depend kilot şeklinde olunca çok rahat oluyor.
gncglozclk nurhuma17 75 kıloyum 33 hatta l aldım xl cok buyuk yazan olmus hep 100 kılo üstü alanlar da ona gore hesap edin işte
Bebekligiller gncglozclk evet bende hepsini bitiremedim taburcu olunca yanımda yatan hastaya vermiştim. Çok kullanışlı ben memnunum
Bebekligiller Eymenmoms yattığınız yerdeki koridorda telefonlara bakan oturan arkadaşlardan isteyebilirsiniz. Siz onlara gidip istiyorsunuz onlarda veriyor.
Bebekligiller seyma3737 çok şanslısınız bu saatten sonra beliniz o kadar da çok genişlemez aslında. Bi metreyle ölçüp ona göre karar verebilirsiniz. Ben kısa boylu ve kiloluyum. Basen bölgem geniş olduğu için XL almıştım. 155 boy 75 kilo ile doğuma girmiştim
seyma3737 Bebekligiller ahh ahh bende de o basenden var bide kız a hamile olunca basen 3 katına çıktı 😁 en iyisi ölçüp karar vermek dediğiniz gibi
Misskokulumm 120622Aht 1 paket yeterli olacaktır sonrasında kanama azalıyor normal ped kullanıyorsunuz
Bebekligiller seyma3737 ben rahat olayım diye XL almıştım ama normal doğumdan sonra zaten karnınız gidiyor. Yinede ağrım olur sıkmasın diye düşündüğüm için bu bedende karar kılmıştım.
Bebekligiller Buseerdem1 Depend bel ölçünüze göre cm cinsini söylemiş siz en iyisi ona göre alın. Çünkü kiloyla alakası yok.