Bebekligiller seyma3737 ben rahat olayım diye XL almıştım ama normal doğumdan sonra zaten karnınız gidiyor. Yinede ağrım olur sıkmasın diye düşündüğüm için bu bedende karar kılmıştım.
Bebekligiller Buseerdem1 Depend bel ölçünüze göre cm cinsini söylemiş siz en iyisi ona göre alın. Çünkü kiloyla alakası yok.
Kanalize nurhuma17 ben L aldım M de alsam olurmuş 76 ile doğuma gittim iki paket kullandım sonra normal pede geçtim
smnbr YigitPoyrazMomm Çok özel olmazsa ölçüleriniz nelerdir? Ben 1.70 boyundayım. Hamilelik sebebiyle şu an 71 kg oldum ve daha 7.aydayım. Basenlerim var biraz. L mi alsam yoksa xl mi olur emin olamadım
gizem050601 smnbr Bende şuan 71 kg boyum 165 ben L aldım geldi de hatta baktım ölçüleri gayet idealdi
Kanalize smnbr günde birkaç defa değiştiriyordum ben o yüzden kanamanızın durumuna göre veya değiştirme sıklığınıza göre yetebilir tabi