Bebekligiller Şok markette yarından itibaren paketi 120 tlye düşüyor. Bilginiz olsun ❤️ L ve XL bedenleri mevcut sadece
gncglozclk nurhuma17 75 kıloyum 33 hatta l aldım xl cok buyuk yazan olmus hep 100 kılo üstü alanlar da ona gore hesap edin işte
Kanalize nurhuma17 ben L aldım M de alsam olurmuş 76 ile doğuma gittim iki paket kullandım sonra normal pede geçtim
Bebekligiller Nur321 evet bende geçen sene yine şok marketten almıştım. Hazır görmüşken şimdiden alayım dedim
Nur321 nurhuma17 bilmiyorum ki benim kalça büyük 🤭yani o yüzden o iyi oldu. Sizin alt taraf çok yoksa iyi olabilir.
Nur321 Bsrblr 2 sene önce 90 tl ye almıştım şuan çok çıkmamış aslında ama İnternete tanesi 18 e geliyor. Burada 13 civarına.
Bebekligiller caglads bilginiz için teşekkürler ☺️ ben sadece şok marketi görmüştüm. O ne zaman son bilginiz var mı 🤔
Eymenmoms Bebekligiller şimdi sipariş verecektim M almışım yanlışlıkla L alsaydım daha iyi olurdu gidip L alıcam
Eymenmoms Bebekligiller bişey soracam ben ilk defa değene aldım da doğum sonrası kanamayı kontrol etmek için gelip bakıyorlar alttan bu depend kilot gibi nasıl bakılacak zor olmuyor mu bakmaları
Bebekligiller Eymenmoms ha iç çamaşırı giymişsiniz ha Depend. Benim için hiç zor olmadı. Zaten komple soyunduruyorlar bakmak için.
Eymenmoms Bebekligiller hadi ya dependi çıkartıyoruz öyleyse ben ilk doğumumda normal hasta bezi vermişti eczane onu kullandım açıp bakıp geri kapatıyorlardı şimdi nasıl olacak diye düşündüm
Bebekligiller Eymenmoms yattığınız hastane de veriyor zaten merak etmeyin. Ha ben yine de çantama koymak istiyorum derseniz öyle de tercih edebilirsiniz.