Semaa12 benimde hormonlarım hep iyidir ama bende 1.asilamadan sonra hemen cikti.ben aldığım hormon ilaçlarına yoruyorum açıkçası.bir profesore oldum ameliyatımı.genel anestezi ile hic korkmayın olun ama iyi bir doktor araştırın bu ameliyat rahim duvarinada zarar verebiliyor çünkü doktor çok önemli.ve üstüne de asilama ile ilk adetimle hamile kaldım.