Eddacan endise etme canim her seyin bir cozumu var. Ben de cok caresizdim. Hala daha endiselerim bitmedi. Suan 28. Haftaya gelmis olmama ragmen. Gormemis olmasi normal olabilir gebelik hormonlarin cok hizla vucudunu degistiriyor. O yuzden bence yarin git ve gorduklerini anlat. Belki sana bile oyle gelmis olabilir. Burdan yorum yapmak da kimseye dusmez. Tek bilecek kisi doktorun. Eger ki yine seni tatmin etmezse doktorunu degistirirsin. Dedigim gibi her seyin bir cozumu var korkma. Suan hic bisr sey belli olmadan uzulmek bebegine zarar verir. Yarin bence mutlaka git doktora. Haberdar et bizi de. Sevgiler.