Doğum yapacak olan kişi sensin, kendin ve bebeğin için en doğru kararı da sen verirsin doktorun bişey deme hakkı yok gidip ben sezeryana karar verdim ve bu şekilde doğurmak istiyorum normal bana göre değil diyeceksin yargılama ya da reddetme hakkı yok hele ki özelse