aogoya ozgeerkan73 ay eltimde aynı şeyi söyledi 😂 özel ebesi yoktu ben deneyimliyim ben yanındaydım doğuma girdik beraber 😂 tabi ağlamam hariç herşey güzel
rich_mom aogoya cok haklisin gercekten cok tesekkur ederim :) bugin sordum doktoruma biraz boyun kısa ve tüp bebeklerde ben riske atmıyorum yine de zamanı gelince konuşuruz dedi
Zehross03 Melodimm yaparım ama düzgün bir doktor seçtiğimden emin olursam. İlk doğumda yaşadıklarımı anlatırım bunun hatalı uygulama olduğunu böyle olmayacağını söylerse yaparım Ki Öyle de zaten
NurKaptan aogoya bende normal istiyorum aslında tek korktuğum aldığım duyumlara göre bu kesiyorlarmış sonra dikiyorlarmış uyuşturmadan o yoksa aklımda normal doğum varrrr
aogoya NurKaptan ayyyyy ennnnson korkacağım şey o olsunnnnn O sancı ve kasılmalardan o bölgeni aslaaaa hissetmiyorsun bile benimde dikişlerim vardı ama öyle rabbim öyle bir sistem yaratmışki o anda salgılanan hormonlarla onu zerre hissetmiyorsun
Merve1616 Ebru_ozdemr24 Bende normal doğumdan özellikle sancidan çok korkuyordum Doktoruma durumu anlattım sezeryan gününü hemen vermişti