Bende aynı sizin gibiydim asla normal.dpgum aklımın ucundan bile geçmedi. Ozel hastanede kontrollerim olurdu ve doktoruma soylemistim ben sezeryan dogum istiyorum hocam normal yapamam demistim genitalden elle muayne dahi olmadan dogum yapmak istedim öyle de oldu çok şükür . Ztn özelde ki doktorlar genelde sezeryani tercih ediyor gibi geliyor bana daha kısa sürüyor diye sanırım sonucta bir operasyon tabi bu benim görüşüm. Direk git konuş bence bende 38+3 de sezeryan dogum yaptım 💙🙏