pembebiranneadayi Ebru52- bana bol bol yürüyüş yap kurbağa yürüyüş yap squat çalış dedi aksak yürüyüş yap dedi, günde 1 saat yürümem lazımmış Ben uykudan gözümü açamıyorum🤣
Ebru52- pembebiranneadayi bende fazla. Yuruyemıyorum dedıgın hareketlerı öneriyorlar genelde ama yaptgımız yok
Aleynadzgn pembebiranneadayi Şu 2 3 gündür karnımın alt kısmı çok ağrıyor normal mi sizce bugün daha şiddetliydi
Ebru52- Aleynadzgn kasık ağrısı galiba normal. Doğum sancısı olursa belinden karnına kasıklara iner dediler
pembebiranneadayi Aleynadzgn bebek kanala iniyor olabilir yani bilmiyorum bende de vajinada ağrı oluyor çok ama ne su ne nişan gelmedi
Ebru52- Benimde kasıklar ağrıyor bide vajınamda baskı var bıçak batar gıbı ama yenı değil oluyor 1 ay
Ebru52- Aleynadzgn inşallah doğum falan çok dert etmıyorum sadece sağlığını dert edıyorum ınslalh bsey olmaz bebıslere sağlıkla gelirler
Ebru52- pembebiranneadayi arkadaşım doğurdu 38/2 de onun da suyu gelemdı nişanda gelmedi nst de sancısı çıktı 4 cm açıklık dedi epıdural taktlar sunı sancı verdiler
Ebru52- pembebiranneadayi kişiden kişiye degısıyor yanı nst de sancın çıkar yada suyun Gelır yada nişan nişan gelırse 2 3 gün sonra olabılıyormus doğum